Noraly begon in 2021 als receptioniste bij Van der Sluis. Een rol die goed bij haar paste. Maar in oktober 2023 maakte ze een nieuwe stap in haar carrière en ging ook aan de slag als technisch administratief medewerker bij de afdeling Projectleiding van Utiliteit. Drie dagen per week vervult ze deze functie, daarnaast werkt ze één dag per week nog steeds als receptioniste. Zo combineert ze het beste van beide werelden en blijft ze zich ontwikkelen.
Van supermarkt naar receptie
Na haar baan in de supermarkt koos Noraly bewust voor een rustigere werkomgeving. “Receptioniste leek me leuk, en dat bleek het ook te zijn. Het werk was heel afwisselend en ik voelde me echt de spin in het web. Ik regelde van alles: ik zat vaak aan de telefoon voor medewerkers en storingen, verwerkte de post en mail,” vertelt Noraly enthousiast.
Toch begon het na een tijdje te kriebelen. “Ik wilde mijn werkgebied verbreden en zocht meer uitdaging.”
Nieuwe interne uitdaging
Die uitdaging kwam in de vorm van een interne vacature voor technisch administratief medewerker. Noraly was meteen enthousiast. “Ik ben toen rustig aan begonnen in de nieuwe functie. Omdat de rol nog nieuw was, kon ik mijn receptiewerk stap voor stap afbouwen en mijn nieuwe taken oppakken. Alles verliep soepel en ging in goed overleg.” Sinds oktober 2023 combineert ze beide functies.
Blijven leren en ontwikkelen
Ook in de functie als technisch administratief medewerker is Noraly een echte spin in het web. Zo stelt ze bijvoorbeeld contracten op voor onderaannemers, verwerkt facturen, voert monteursuren in en regelt de formulieren voor toolbox- en werkplekinspecties. “Geen dag is hetzelfde. Naast mijn vaste taken komen er vaak extra klussen voorbij. Ik leer veel nieuwe dingen en heb onlangs nog een basiscursus installatietechniek gevolgd. Het blijven leren en de afwisseling in mijn werk maken het zo leuk. Omdat ik uit een hele andere wereld kom qua werkzaamheden, is er nog genoeg te leren”, voegt ze toe.